11 Ocak 2017 Çarşamba

Merhaba Faslı

     Heyooo - ilk blog yazım! Umuyorum ki bu kez tembelliğe yenilmeyecek ve düzenli olarak yazabileceğim. Bin bir hevesle açtığım her blogun ilk yazısında bu tür iyi dileklere yer veriyorum ama bakalım bu sefer işe yarayacak mı...

     İlk olarak, ben kimim ve neden buradayım?

     Nickim Şapkalı Panda, pek de üzerine düşünmeden yalnızca sevimli bir şey olsun diye seçtim. Pandalara pek benziyor muyum bilmiyorum, ama sevimli panda videoları izlemeyi severim! En az bu kadar sevdiğim çok şey var: en başta Harry Potter, Fleet Foxes ve Kingkiller Chronicle geliyor. Kendimi bildim bileli bir Potterhead'im ve artık neredeyse kimliğimin en değişmez parçası haline gelen bir şey bu. Fantastic Beasts hakkında konuşmak isterseniz hepinizi bekliyorum - umuyorum ki ilerleyen günlerde bu konuda da bir blog postu yayımlayabilirim. Delicesine sevdiğim ikinci bir şey de Fleet Foxes. O nedir derseniz (ki büyük ihtimalle diyeceksiniz çünkü yurt dışında hatırı sayılır derecede tanınsalar da Türkiye'de hak ettikleri kadar ünlü değiller) bir indie folk müzik grubu olduğunu söyleyebilirim... ama aslında bundan çok daha fazlası. Fleet Foxes, dünya üzerinde eşini bulamayacağınız güzellikteki şeylerden biri... evet, çok objektifim. Hatta şimdi buraya bir şarkılarını koyacağım ki dinleyin, kendinizi hayatın böylesine güzel bir yanından mahrum etmeyin. (Tembelliğe yenik düşmezsem yapacağım şeyler listesine bir de Fleet Foxes Appreciation Post'u ekliyorum)

     Vee gelelim demin listelediğim şeylerin üçüncüsüne: The Kingkiller Chronicle (aslında orada "the" var mı emin değilim ama zararı dokunmaz, dursun). Patrick Rothfuss'un muhteşem fantastik kitap serisi. Evet, blogda bundan da bahsetmeyi düşünüyorum.

    Aslında fark ettim de sevdiğim ve bahsetmek istediğim şeylerin sayısı çok fazla. Disney severim, kitap okumayı severim, bazen anime izlerim. En son en yakın arkadaşımın en sevdiği anime olduğu için Haikyuu'ya başladım. Ayrıca genel olarak müzikalleri ve özel olarak Starkid yapımı müzikalleri çok seviyorum.

     Umarım hakkımda yeterli bilgiye sahip olmuşsunuzdur (çok işinize yarayacaktı ya sanki :P) Herkese iyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder